بیوتی رین_صابون ماساژ و سلولیت لوندر

بیوتی رین_صابون ماساژ و سلوليت لوندر
تولید کننده: بیوتی رین
وضعیت کالا: اتمام موجودی
کد کالا: 16960001
17,900 تومان

صابون ماساژ و سلوليت لوندر بیوتی رین

  • آبرسان

  • مرطوب کننده

  • مغذی

  • جوان کننده

  • نرم کننده

  • آرامبخش

 

روش مصرف صابون ماساژ و سلوليت لوندر بیوتی رین

هنگام دوش گرفتن و شستشو بخوبی روی سلولیت و چروکهای پوست ماساژ دهید.

 

مواد موثره صابون ماساژ و سلوليت لوندر بیوتی رین

ماده موثره خواص
روغن کرچک عامل پیشگیری کننده آکنه بوده و ضدمیکروب، ضد التهاب و ضد باکتری است.
روغن اسطوخودوس کمک می کند قرمزی، قسمتهای کدر و بد رنگ پوست و جای آکنه را کاهش یابد. روغن اسطوخودوس داراي خواص ضد التهابي است و براي پوست تسکين کننده و درمان کننده خارش است و قرمزی اشعه خورشيد، نيش حشرات يا باکتري را التیام می بخشد.
شی باتر الستیسیته و کشسانی پوست را بالا می برد
عصاره چای سبز یک آنتی اکسیدان قوی بوده و تحقیقات همچنین نشان می دهد که کاتچین ها در عصاره چای سبز به عنوان یک کرم ضد آفتاب عمل می کنند و به عنوان راهی برای کاهش علائم پیری پوست آسیب دیده از آفتاب می باشد.

 

ویژگی های صابون ماساژ و سلوليت لوندر بیوتی رین

صابون ضد سلولیت و ماساژ لوندر بیوتی رین برای کمک به رفع سلولیت و ترک های پوستی گزینه مناسبی می باشد. گره ها و ردیف هایی از استوانه ها روی سطح صابون برای این منظور تعبیه شده این صابون با تاثیر بالا و مواد موثر خود حاوی عصاره اسطوخودوس و چای سبز ، برای از بین برن ترک های پوست موثر است. صابون ماساژ و سلوليت لوندر بیوتی رین پوست را تمیز ، نرم و صاف می کند. ترکیبات صابون پوست شما را تغذیه و مرطوب می کند ، پوست شما را درخشان تر می کند و باعث بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می شود و به بازگرداندن ظاهر صاف کمک می کند. ماساژ فیزیکی گردش خون را تسریع می کند و به از بین بردن پوست مرده کمک می کند. رایحه اسطوخودوس ذهن را آرام می کند ، همچنین روغن های غنی چروک های پوست را صاف تر میکنند. این صابون سلولهای مرده را از پوست شما خارج می کند .