صابون ماساژ سلولیت گل رز بیوتی رین

بیوتی رین_صابون ماساژ و سلوليت گل رز
تولید کننده: بیوتی رین
وضعیت کالا: اتمام موجودی
کد کالا: 16960002
13,900 تومان

صابون ماساژ و سلوليت ( اسپا )گل رز بیوتی رین

  • کاهش و پیشگیری کننده چروک و سلولیت های پوست

  • لذت از زمان دوش

  • آبرسان

  • مرطوب کننده

  • مغذی

  • جوان کننده

  • نرم کننده

  • آرامبخش

 

روش مصرف صابون ماساژ و سلوليت ( اسپا )گل رز بیوتی رین

هنگام دوش و شستشو بخوبی روی سلولیت و چروکهای پوست ماساژ دهید.

 

مواد موثره صابون ماساژ و سلوليت ( اسپا )گل رز بیوتی رین

ماده موثره خواص
روغن کرچک عامل پیشگیری کننده آکنه بوده و ضدمیکروب، ضد التهاب و ضد باکتری است.
شی باتر مرطوب کننده پوست است.التهاب و خارش را تسکین می کند و علائم کشش پوست را کم و الاستیسیته آن را بالا می برد.
عصاره گل سرخ با دارا بودن مجموعه ای پیچیده از ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها ، دارای خاصیت نرم کننده ای عالی برای مرطوب کردن پوست های خشک است. این گیاه همچنین دارای خاصیت ضد عفونی کننده و قابض برای درمان آکنه پوست و همچنین ضد التهابی است که به درمان قرمزی و التهاب کمک می کند.
ویتامین E باعث ترمیم ظاهر زخم ها می شود. آنتی اکسیدان قوی و نرم کننده بسیار موثر می باشد.

 

ویژگی های صابون ماساژ و سلوليت ( اسپا )گل رز بیوتی رین

صابون ضد سلولیت و ماساژ گل رز بیوتی رین برای کمک به از بین بردن سلولیت ها میباشد. صابون ماساژ و سلولیت گل رز بیوتی رین ردیف هایی از استوانه ها را برای تاثیر بهتر ارائه می دهد. این صابون حاوی روغن گل رز قرمز، برای کمک به مبارزه با سلولیت ، پوست را تمیز ، نرم و صاف می کند. ترکیبات صابون پوست شما را تغذیه و مرطوب می کند  همچنین پوست شما را درخشان تر می کند و باعث بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می شود و به بازگرداندن ظاهر صاف به پوست کمک می کند.

ماساژ فیزیکی گردش خون را تسریع می کند و به از بین بردن سلولهای مرده پوست کمک می کند. روغن اسانس گل رز دارای خاصیت نرم کنندگی عالی برای مرطوب کردن پوست است. این ماده همچنین خاصیت ضد عفونی کننده و قابض را برای درمان آکنه پوست ارائه می دهد، روغن های غنی به کار رفته در ترکیبات صابون ماساژ سلولیت گل رز بیوتی رین عمیقا پوست شما را جوان می کنند. این صابون سلولهای مرده را از پوست شما خارج می کند و  کمک میکند تا پوست شما نفس بکشد. ماساژ فیزیکی گردش خون را تسریع می کند و سلولهای مرده را از پوست شما خارج می کند ، ترکهای پوستی و چروک ها را کم و به پوست شما ظاهری صاف می دهد و باعث بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می شود و پوست شما را درخشان تر می کند و ترکیبات منحصر به فرد صابون ماساژ سلولیت گل رز بیوتی رین پوست شما را تغذیه و مرطوب می کند.