راکوتن_ضدآفتاب پوست چرب بی رنگ

با spf50 و رفع چربي اضافي پوست كنترل جوش هاي صورت وجلوگيري ازايجادلك روي صورت بستن منافذ باز پوست

تصویر راکوتن_ضدآفتاب پوست چرب بی رنگ
تولید کننده: راکوتن
وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 15460001
300,500 تومان

 

ضد آفتاب  پوست چرب بی رنگ راکتون

  • مناسب پوست های چرب

  • ضد آفتاب مینرال

  • ضد آفتاب فیزیکی

  • SPF50

  • کنترل غدد چربی پوست

  • کمک به بسته شدن منافذ باز پوست

  • لایه برداری ملایم سلول های مرده پوست

  • دارای دو نوع بدون رنگ و رنگی

روش مصرف ضد آفتاب پوست چرب بدون رنگ راکتون

قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، به اندازه دو بند انگشت روی پوست تمیز ماساژ داده و هر سه تا چهار ساعت یکبار آن را تجدید نمایید.

 مواد موثره ضد آفتاب  پوست چرب بی رنگ راکتون:

متوکسی سینامات  تنهایی

این ماده پوست را در برابر آفتاب سوختگی محافطت کرده و همچنین در کاهش اسکار(جای لک و زخم)تاثیر بسزایی دارد. سینامات ها همچنین مقاومت آبی را در محصول بالا می برند به این معنا که با عرق کردن یا شنا کردن ویا حتی شستن صورت با آب به تنهایی ،کارایی ضد آفتاب کاهش پیدا نمی کند.

آلانتوئین

موجب نرمی و لطافت پوست شده و با خاصیت التیام بخشی بازسازی پوست را سرعت بخشیده و همچنین در ساخت بافت جدید و سالم موثر است

رتینل A 

ترکیبی مشتق شده از ویتامینA و اسید چرب پالمتیک می باشد این ماده خود در برابر اشعه فرابنفش باعث محافظت شده و به عنوان ترکیبی موثر در بازسازی پوست در کرم ها استفاده می شود. (توجه شود که با توجه به منع مصرف مشتقات ویتامین آ در زنان باردار،استفاده از این محصول در خانم های باردار توصیه نمی شود)

نیاسین آمید

یکی از مواد موثره بسیار مفید در این محصول، نیاسین آمید می باشد که یک تر کیب بازسازی کننده و ظاهر پوست هایی که منافذ باز دارند را اصلاح نموده و به کاهش چین و چروک کمک کی کند و در برابر نور و حرارت پایدار می شود. که این محصول بسیار مناسب پوست های چرب و مستعد آکنه هست.

شی باتر

این ماده یک مرطوب کننده قوی می باشد که باعث بازسازی و نو سازی پوست میگردد و از خشک شدن پوست جلوگیری می کند.

عصاره درخت بید

این عصاره با خاصیت لایه برداری باعث از بین رفتن پوست های مرده سطحی شده و با اثر محافظت از پوست در کرم ها استفاده می شود

 

ویژگی های ضد آفتاب پوست چرب بی رنگ راکتون

ضد آفتاب راکتون با +SPF50 با توجه به نام انتخاب شده برای محصول که مشابه با نام داروی راکوتان یا همان ایزوترتینوئین می باشد و مورد مصرف آن در رفع چربی اضافی پوست و کنترل غدد ترشح کننده ی چربی و نهایتا کنترل جوش می باشد، به نظر می رسد که این تشابه اسمی بی ارتباط با عملکرد ضد آفتاب راکتون نیست و ضدآفتاب راکتون نیز مناسب پوست های چرب و کنترل کننده ترشح سبوم می باشد.ضدآفتاب راکتون همچنین حاوی رتینول A می باشد که همانند ایزوترتینوئین مشقتی از ویتامین A به حساب می آید و کمک به لایه برداری سلول های مرده پوست میکند. ضد آفتاب راکوتن با +SPF50 از ورود اشعه فرابنفش B به درون لایه های پوستی جلوگیری می کند. همانطور که میدانید اشعه فرابنفشB موجب ایجاد آفتاب سوختگی در پوست، ایجاد لک و تیرگی پوست می شود. ضد آفتاب راکوتن محافظ خوبی در برابر اشعه UVA نیز می باشد .این اشعه در مواجهه های طولانی مدت در برابر نور خورشید و عدم استفاده از ضدآفتاب می تواند باعث دهیترانه شدن پوست،ایجاد چین و چروک، پیری و کدورت پوست شده. 

ضد آفتاب راکتون یک سان بلاک است بدان معنا که یک سپر فیزیکی تشکیل داده و اشعه های فرابنفش را منعکس می کند.سان بلاک ها به مدت طولانی تری از پوست شما محافظت کرده ونیاز نیست که لزوما هر دو ساعت یکبار تمدید شوند پس این محصول جز دسته بندی ضد آفتاب های فیزیکی قرار می گیرد.

 

(4/5)
Maziar

قیمت و کیفیت عالیه