رزالیا_سرم ضدچروک و فیلر (رزافیل)

WRINKLE FILLER SERUM (ROSA FILL) سرم فیلر رزالیا به خاطر وجود هیالورونیک اسید بالا باعث آبرسانی زیاد و فیلر پوست میشود.پس از استفاده از ایت محصول به مرور متوجه شادابی و درخشانی پوست می شوید.

 رزاليا_سرم پرکننده چروک رزافيل
تولید کننده: رزالیا
وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 14660002
334,000 تومان

سرم ضدچروک و فیلر (رزافیل)

  • کاهش تعداد و عمق چروک ها

  • افزایش استحکام و سفتی پوست

  • ضدچروک همراه با عوامل مرطوب کننده

  • رفع افتادگی پوست

  • تقویت کننده الاستیسیته در عمق پوست

  • دارای عوامل بازسازنده پوست

  • مناسب هر نوع پوست

 

روش مصرف سرم ضد چروک و فیلر (رزافیل) رزالیا

به منظور اثربخشی طولانی مدت این محصول، روز و شب روی خطوط چروک پوست صورت مصرف کنید. محصول را کاملا روی تمامی مناطق دارای چروک و روی چروک های در حال پدیدار شدن مالیده و در جهت مناسب به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

 

ماده موثره خواص
اپتیمهیال (OptimHyal) صاف کردن چروک ها، مرطوب کردن سطح و عمق پوست
نیودرمیل (Neodermyl) تولید الاستین، بهبود سریع استحکام و الاستیسیته، کاهش سریع تعداد چروک ها
هیالوسفیر (Hyalusphere) اتصال آب به لایه های مختلف سبب مرطوب کردن پوست
فیتوسل تک (PhytocellTec Nunatak) محافظت و زنده مانی سلول های بنیادی پوست، استحکام بخشیدن به فعالیت خودایمنی پوست، افزایش ظاهری صاف حتی در معرض آفتاب
روغن آرگان (Argan Oil) ضد پیری، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، مرطوب کننده و آبرسان

 

مشخصات سرم ضد چروک و فیلر (رزافیل) رزالیا

در مناطقی از پوست که چروک ها عمیق تر شده اند، درمان معمولی ضدچروک به خوبی پاسخگو نیستند. سرم فیلر و ضدچروک رزالیا، محصولی غنی از کلاژن و اسید هیالورونیک می باشد که درمان فوری و موثری است که در زمان استفاده خطوط را پر می کند و در دراز مدت عمق و طول آن ها را از طریق بازسازی درونی لایه های پوست، کاهش داده و صافی و نرمی پوست را به آن باز می گرداند. این محصول در کاهش طول و عمق انواع چروک های ریز، متوسط و عمیق موثر است و با سنتز مجدد ترکیبات حیاتی پوست، در نهایت موجب داشتن پوستی نرم، صاف و سلامت می شود. ضمن اینکه در لحظه استفاده یک تجربه واقعی از لیفتینگ پوست خواهید داشت. استفاده مداوم از سرم فیلر و ضدچروک رزالیا، به واسطه دارا بودن ترکیبات مختلف ضدچروک و پرکننده خطوط و ترکیبات  اختصاصی ضدافتادگی، مرطوب و تغذیه کننده، موجب کاهش واضح چروک ها، افزایش نرمی، خاصیت ارتجاعی و رطوبت پوست، لیفتینگ موثر آن و در نهایت داشتن پوستی صاف، نرم و جوان تر خواهد شد.

مشخصات

حجم 25میل
عصاره دارد
مناسب برای انواع پوست
محصول کشور ایران تحت لیسانس فرانسه