کپی سنس_ژل سرم هیالورونیک اسید 30 میل

سرم هیالورونیک اسید کپی سنس موجب اصلاح ساختار سد فیزیکی هیدرولیپیدیک پوست شده و با ایجاد لایه ای نازک به پوست خشک اجازه می دهد تا در برابر آسیب های محیطی دفاع کند.

تصویر کپی سنس_ژل سرم هیالورونیک اسید 30 میل
تولید کننده: کپی سنس
وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 19520001
1,925,077 تومان

ژل سرم هیالورونیک اسید

  •  آّبرسانی قوی پوست صورت و گردن بدون ایجاد سنگینی

  •  کاهش اثرات ظاهری پیری پوست به خصوص چروک های ناشی از عدم هیدراتاسیون مناسب پوست

  •  افزاینده ی خاصیت ارتجایی پوست

  •  تقویت بافت هیدرولیپیدی پوست

  •  کاهنده ی آسیب های محیطی به پوست با ایجاد لایه ی نازک و محافظ بر روی اپی درم پوست

 

روش مصرف ژل سرم هیالورونیک اسید

این ژل سرم با دارا بودن 3 وزن مولکولی متفاوت از ماده اکتیو بسیار محبوب و موثر هیالورونیک اسید آبرسانی را در سه سطح انجام داده که رطوبت رسانی به صورت یک دست انجام شود. ماده ی هوموکتانت, clucam موجود در این محصول بافت لایه ی شاخی را تقویت می کند و سوزش ها و التهاب های ناشی از کمبود آب را در میان سلول های پوستی برطرف می سازد. آبرسانی در سه سطوح موجب کاهش روند پیری پوست و چین و چروک های سطحی می شود.

 

مواد موثره ژل سرم هیالورونیک اسید

ماده موثره خواص
Hya-Act هیالورونیک اسید با 3 وزن مولکولی (متوسط.کوچک .بسیار کوچک) که با توجه به سایز های مختلف در هر 3 لایه ی سلولی آبرسانی فوق العاده ای ایجاد می کند.
کمپلکس هیدروتنسیل حاوی عسل کلاژن قابل هضم سدیم PCA که باعث افزایش رطوبت پوستی کاهش التهاب و افزایش کیفیت لایه ی شاخی پوست می شود.
گلوکام Glucam به عنوان هوموکتانت عمل کرده و با آبرسانی پوست سوزش التهاب ناشی از عدم هیدراتاسیون را برطرف می کند.

 

ویژگی های ژل سرم هیالورونیک اسید

این ژل سرم با دارا بودن 3 وزن مولکولی متفاوت از ماده اکتیو بسیار محبوب و موثر هیالورونیک اسید آبرسانی را در سه سطح انجام داده که رطوبت رسانی به صورت یک دست انجام شود. ماده ی هوموکتانت clucam موجود در این محصول بافت لایه ی شاخی را تقویت می کند و سوزش ها و التهاب های ناشی از کمبود آب را در میان سلول های پوستی برطرف می سازد. آبرسانی در سه سطوح موجب کاهش روند پیری پوست و چین و چروک های سطحی می شود.