بهترین ماسک های صورت کلاژن

بهترین ماسک های صورت کلاژن

امروزه بازار فیلم و سریال های کره ای به شدت داغ است و هر کسی با هر علاقه‌ای حتماً تجربه یک بار تماشای فیلم و سریال های کره ای را دارد،  اما نکته‌ای که حتماً به چشم تک بینندگان این بازار فیلم آمده است، پوست های شفاف و بی نقص بازیگران کره ای است،  همین باعث شده تا روتین  پوستی کره ای ها به شدت زیر ذره بین رفته و در تمام دنیا مورد توجه رسانه ها و مصرف کنندگان محصولات بهداشتی قرار گیرد.

این یک حقیقت است که همه ما آرزو داریم پوست بی نظیر و درخشان خانم های کره ای را که در رسانه‌ها به اشتراگ گذاسته اند، داشته باشیم. با دیدن تصاویر این بازیگران و حتی خانم های عادی جوامع آسیای شرقی در رسانه‌های اجتماعی کنجکاوی ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روتین زندگی آنها برانگیخته می شود.

خانم های کره ای ماسک های زیادی استفاده می کنند از جمله خاک رس،  پوسته های طلا ، حلزون،  کلاژن و...

ولی این که کدام یک از این ماسک ها مناسب پوست ما می باشد یک چالش است. بین تمام این ماسک ها ، ماسک های کلاژن سالهاست مورد توجه همه قرار گرفته است . ماسک های کلاژن به عنوان معجزه زیبایی پوست شناخته می شوند.

کلاژن چیست؟

کلاژن ها رشته های پروتئین در لایه درم پوست هستند،  که مسئول قدرت کشسانی پوست می باشند .کلاژن با افزایش سن کاهش می یابد و باید برای تامین کلاژن از ماسک‌ها و روتین پوستی مناسب استفاده کنیم . وجود کلاژن در پوست باعث استحکام و حفظ ساختار یکپارچه آن می‌شود است و می‌تواند خطوط و چین و چروک‌ها را از بین ببرد و همچنین باعث لیفت و استحکام پوست می‌شود و از افتادگی و شل شدن آن جلوگیری می‌کند. 

چرا باید از ماسک کلاژن استفاده کرد؟

این احساس بسیار طبیعی است که چین و چروک های پوست برای ما دلچسب نباشد و ما از آن ها گریزان باشیم و برای اینکه احساس بهتری داشته باشیم باید تا حد امکان از پیری و افتادگی پوست جلوگیری کنیم کلاژن اساس آن همانند چسبی است که بدن ما را یکپارچه نگه می دارد . این ماده مغذی به وفور در پوست بافت استخوانی و عضلات یافت می شود بدن ما به طور طبیعی تولید کلاژن می‌کند اما متاسفانه به مرور زمان و افزایش سن تولید این ماده کاهش می‌یابد روند پیری پوست از ۲۸ سالگی آغاز می‌شود اما اگر شما هم به دنبال راه حلی برای جلوگیری از روند پیری پوست خود هستید استفاده از ماسک کلاژن می‌تواند کمک بسیاری کند و پیری پوست را به تاخیر بیاندازد.

در ادامه چند برند از بهترین های ماسک های کلاژن را معرفی میکنیم .

ماسک کلاژن پیوردرم 

ویتامین E در این ماسک، پوست را بازسازی و کلاژن سازی می کند،  سلولهای جدید را جایگزین سلولهای مرده می سازد. عصاره آووکادو،  که آبرسان بوده و خشکی و پیری زودرس پوست را از شما دور می سازد. تمام خانم ها با انواع مختلف پوست می توانند این ماسک را استفاده کنند و دیگر نگران خستگی و بی حالی پوست خود نباشند. با استفاده از ماسک نقابی پیوردرم مغذی و شاداب کننده حاوی عصاره آووکادو، طراوت و شادابی را به خودتان هدیه دهید.

 

 

 

 

 

ماسک سفت کننده پوست صورت و گردن بایومارین

ماسک سفت کننده پوست صورت و گردن بایومارین، با بهره گیری از جلبک های دریایی، سبب افزایش استحکام و کاهش افتادگی پوست صورت و گردن گردیده، به کاهش چین و چروک ها کمک نموده و با تأثیر لیفتینگ سریع، چهره تان را فرم می دهد. این فراورده با تقویت و تغذیه پوست و رفع کدری آن، ظاهری شاداب و شفاف برای پوست شما ایجاد می نماید.

 

اگر طرفدار ماسک های خانگی هستید، در ادامه دستور چند ماسک خانگی کلاژن را به شما آموزش میدهیم.

ماسک کلاژن ساز کیوی و آووکادو

مواد لازم نصف کیوی نصف آووکادو طرز تهیه و استفاده کیوی و آووکادو را باهم مخلوط کرده و به طور یکنواخت روی پوست صورت به مدت ۳۰ دقیقه قرار دهید. سپس صورت را با آب ولرم شسته و به آرامی خشک کنید. حتما بعد از خشک کردن از یک کرم مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

 ماسک سفیده تخم مرغ

ابتدا سفیده و زرده تخم مرغ را جدا کنید سپس سفیده تخم مرغ را هم بزنید و آن را روی پوست صورت خود بمالید و روی سفیده تخم مرغ دستمال کاغذی قرار بدهید و اجازه دهید تا ماسک خشک شود سپس دستمال کاغذی را از پوست جدا نمایید و صورت خود را با آب گرم بشویید. این ماسک تخم مرغ ساده برای پوست صورت مفید است و شما می توانید چندین بار در هفته از آن استفاده نمایید.

امیدوارم مطالب این وبلاگ برای شما مفید باشد.

تیم تولید محتوای کافه درما

نظر خود را بنویسید